Wednesday 7 December 2011

Re: [PF:167670] Sign the petition to Nominate Abdul Sattar Edhi for Nobel Peace Prize

 vote for edhi

On Sun, Dec 4, 2011 at 8:57 PM, nadir ahmed <nania4ever@gmail.com> wrote:

Sign the petition to Nominate Abdul Sattar Edhi for Nobel Peace Prize



The Nobel Peace Prize is an annual prize awarded to individuals who have made formidable contributions to the pursuit of peace and have, through their work, changed the world for the better.

As the founder of Pakistan's largest welfare organization, the Edhi Foundation and trust, Mr embodies the spirit of this prize, and is a deserving candidate for this honour. He has single-handedly served countless Pakistani's and has left a lasting impact on his fellow countrymen and the world.

Click here for  sign this petition to show your support for the nomination of Mr.Edhi for the 2012 Nobel Peace Prize.

--
From:
[Pak-Friends] Group Member
Visit Group: http://groups.google.com/group/Karachi-786
Subscription: http://groups.google.com/group/karachi-786/subscribe
Blog: http://rehansheik.blogspot.com
===========================================================
¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'[PäK¤.¸.¤F®ï£ñD§]'*·~-.¸¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
===========================================================
All members are expected to follow these Simple Rules:
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
Be Carefull in Islamic Discussions;
Disrespect (of Ambiyaa, Sahabaa, Oliyaa, and Ulamaa) is an INSTANT BAN
Abuse of any kind (to the Group, or it's Members) shall not be tolerated
SPAM, Advertisement, and Adult messages are NOT allowed
This is not Dating / Love Group, Sending PM's to members is unethical act.
Please avoid any post linked to facebook.
Thanks

--
From:
[Pak-Friends] Group Member
Visit Group: http://groups.google.com/group/Karachi-786
Subscription: http://groups.google.com/group/karachi-786/subscribe
Blog: http://rehansheik.blogspot.com
===========================================================
¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'[PäK¤.¸.¤F®ï£ñD§]'*·~-.¸¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
===========================================================
All members are expected to follow these Simple Rules:
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
Be Carefull in Islamic Discussions;
Disrespect (of Ambiyaa, Sahabaa, Oliyaa, and Ulamaa) is an INSTANT BAN
Abuse of any kind (to the Group, or it's Members) shall not be tolerated
SPAM, Advertisement, and Adult messages are NOT allowed
This is not Dating / Love Group, Sending PM's to members is unethical act.
Please avoid any post linked to facebook.
Thanks

Re: {Kantakji Group}. Add '10528' أزمة اليونان

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
 
شكرا على ردكم
 
لست ممن يرى المؤامرة وراء كل حدث و لكن هل نصدق بأن دول العالم تعيش في محبة و تعاون أم هي المصلحة فقط و الحروب و البقاء للأقوى ! فكيف تصل الأطراف الباغية إلى أهدافها لولا المؤامرات و نظريات الفوضى الخلاقة ؟ فتابع مثلا دراساتهم المستقبلية فهي الحرب العالمية الثلثة - ثقب الأزون - إرتفاع حرارة الأرض...فالسؤال هو لماذا و ما هو الهدف ؟ ألست نظريات الشر و البغي ؟
 
 و مع هذا فأن أتفق معكم في ضرورة فهم الأمور جيدا و تقديريها بقدرها كي تتبين لنا الحلول الممكنة للخروج من أزمة من الأزمات فالتجرد  العلمي و ملاصقة الواقع أمران ضروريان لمباشرة تحليل موضوعي
 
و لكن المؤامرات موجودة في الكثير من الحوادث و هذا أمر يثبته الواقع و الشهادات مع مرور الوقت و من جهة أخرى المؤامرة مُعطية مهمة جدا لمعرفة خبايا الأزمات و تحليل تفاصيل المؤامرة بدون أن نبرئ الضحايا من السذاجة في التسيير و العمالة للأعداء و قصر النظر و التبعية...ـ
 
فيما يخص أزمة اليونان فالأمر يبدوا بشهادة العارفين أنه دبر بليل و هذه شهادة رئيس حكومة سابق لليونان:ـ
 
Who wants to destroy Greece
Greek P-M Zionism and the IMF-s Last Best Friend
Greece The Curse of Three Generations of Papandreou's
 
و جزاكم الله خيرا
2011/12/6 Dr. Samer Kantakji <kantakji@gmail.com>
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولا إن تعليق الأمور على قضية المؤامرة إنما يخفي حقائق ومؤشرات كثيرة.. بل هو سبب للهروب من المواجهة، وللأسف فإن المؤامرة مزروعة في عقول الكثيرين (ولا أقصد السائل طبعا) وعلينا استبعادها في الدراسة كليا ولا بأس أن نأخذها بعين الاعتبار لاحقا للنتائج التي من الواجب أنها موضوعية.

ثانيا إن رأيي بالموضوع (أتكلم عن نفسي كعضو من المجموعة) لا يخرج عما ذكرته في كتابي ضوابط الاقتصاد الإسلامي في معالجة الأزمات المالية العالمية والمتاح منه نسخة قديمة على الموقع.

وبالعودة لنص سؤالك فإن أزمة الديون هي نتيجة وليست سببا أما الأزمات السياسية والاقتصادية فإن سببها هو منهجية الحياة والنظام السائد والذي يتخلص بإباحة محظورات لا يبيحها النظام الإسلامي وهي بحسب ما أسلفت في الكتاب المذكور مسببات الأزمة.

أما اختلاف شدة الأزمة من مكان لآخر فبسبب طبيعة القاعدة الإنتاجية ومدى اعتماد الاقتصاد على الخدمات مثلا أو على وفرة المواد الأولية وما إلى ذلك من عوامل.

لذلك تختلف الأزمة بالقياس بين الولايات المتحدة واليونان مثلا فالأولى لديها قطاع إنتاجي متنوع وقوي رغم الهنات التي حدثت بالقطاع المالي، لكن اليونان أغلب اعتمادها على القطاع الخدمي وخاصة السياحة وهذا قطاع حساس فنجده سريع التأثر. كما أن القاعدة الإنتاجية اليونانية ضعيفة عموما بالنسبة لباقي البلدان الأوربية.

إذن الأمر يحتاج شروحا كثيرة لا يسع المجال لذكرها.. لكن ما أ{جوه هو أن نُبعد المؤامرة لأنها تجعل على العيون رمادا تخفي حقائق يجب معرفتها، والمؤامرة هي سلاح الضعيف بل هي أهونها، لأن الفرد أو النظام الكسول يكفيه أن يطلق هذه الكلمة ويستريح من عناء البحث والدراسة، فتضيع الحقائق وتتعمق الأزمة وهذا أشبه بمن يضع يده أمام وجهه في يوم مشمس ثم يقول بأن الشمس غير موجود! وحقيقة الأمر أنه يعمد إلى تجاهلها من وجهة نظره مستخدما يده.

لا تنس الصلاة على نبي الرحمة والدعاء الصالح للمسلمين..




2011/12/6 Abd-el-ilah Taleb-Bendiab <tba.0016@gmail.com>
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
 
أزمة اليونان هل هي أزمة ديون  أو أزمة إقتصادية أو أزمة سياسية ؟
 
أم هي بكل بساطة مؤامرة من الدول "العظمى" و كبش فداءها اليونان ؟ إذا كان الأمر كذلك فكيف حدث ذلك و لماذا و ماهي ٍخبايا أزمة اليونان و متى تتوقف؟
 
و أمر آخر أليس اليونانيون من بني جلدة الدول الغربية المتؤامرة
 
نرجوا ممن له علم و دراية بهذه المسألة أن يفتح علينا بما فتح اللع عليه أو عليها
 
جزاكم الله خيرا

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

RE: [PF:167670] Karbala ka tareekhi pasmanzar (Historical background: Karbala Tragedy)

Thanx Very Nice Sharing...JaazakAllah..!!


From: shakeeluae@gmail.com
Date: Tue, 6 Dec 2011 10:28:41 +0400
Subject: [PF:167648] Karbala ka tareekhi pasmanzar (Historical background: Karbala Tragedy)
To:

Assalamo Alaikum Wa Rahmatullahe Wa Barakatahu. Hope and pray that this mail finds you in the best of health and eiman, insha-Allah! May Allah bless you with good health, lots of wealth, peace, prosperity and happiness!


Tafseer (Explanation) of Quran [Online Videos to help learn Islamic Art of Living]: http://www.biharanjuman.org/tafseer-library.html


Watch Dr. Israr Ahmad's Tafseer Videos (English): http://www.biharanjuman.org/tafseer-library.html#israr

Watch Dr. Israr Ahmad's Tafseer Videos (Urdu): http://www.biharanjuman.org/tafseer-library.html#israr1

Other Quran-Hadith and Islamic Resources: http://islam.biharanjuman.org/

May Allah bless you with true success of this world as well as of the hereafter!

----
PS: Actions may not always bring happiness; but there is no happiness without action, so act we MUST.
---------
Wishing you and all your loved ones greatest of times ahead!
Aspiring 2 c u happy!

Shakeel Ahmad
B.Tech (IT-BHU), MBA (XLRI), PMP
Dubai, United Arab Emirates

Recommended website for PMP exam preparation: http://www.passPM.com/

Remember, growing older is mandatory. Growing up is optional.
 
We make a Living by what we get, we make a Life by what we give.

If you fill your heart with regrets of yesterday and the worries of tomorrow,
you have no today to be thankful for.


--
From:
[Pak-Friends] Group Member
Visit Group: http://groups.google.com/group/Karachi-786
Subscription: http://groups.google.com/group/karachi-786/subscribe
Blog: http://rehansheik.blogspot.com
===========================================================
¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'[PäK¤.¸.¤F®ï£ñD§]'*·~-.¸¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
===========================================================
All members are expected to follow these Simple Rules:
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
Be Carefull in Islamic Discussions;
Disrespect (of Ambiyaa, Sahabaa, Oliyaa, and Ulamaa) is an INSTANT BAN
Abuse of any kind (to the Group, or it's Members) shall not be tolerated
SPAM, Advertisement, and Adult messages are NOT allowed
This is not Dating / Love Group, Sending PM's to members is unethical act.
Please avoid any post linked to facebook.
Thanks

[PF:167669] [Mujhe He Hukam E Azaan] پاکستان کیوں ٹوٹا ؟

پاکستان کی تاریخ یوں تو ہمہ وقت کسی نہ کسی "نازک موڑ" پر کھڑی رہتی ہے، جس کا آمروں نے خوب فائدہ اٹھایا اور وہ اپنی حکومتوں کو اس جملے کی گردان کے ساتھ طول دیتے رہے کہ "پاکستان اس وقت تاریخ کے نازک موڑ پر کھڑا ہے" لیکن حقیقتاً قومی تاریخ میں اگر کوئی نازک موڑ تھا تو وہ 1971ء کا سال تھا جس سال پاکستانی فوج و سیاست دانوں کے عاقبت نااندیشانہ فیصلوں نے قائد کے پاکستان کو دو لخت کر دیا۔
جس کسی نے بھی حمودالرحمٰن کمشن کی رپورٹ پڑھی ہے وہ جانتا ہے کہ اس میں سقوط ڈھاکہ کا ذمہ دار خالصتاً فوجی قیادت کو ٹھہرایا گیا تھا۔
  قائد کے پاکستان کے ٹوٹنے کی وجوہات زیر غور آتی ہیں اور بالآخر "رات گئی بات گئی" کی طرح ختم ہو جاتی ہیں لیکن ہم نے کبھی ان وجوہات سے سبق حاصل کرنے اور موجودہ صورتحال میں انہی غلطیوں کو دہرانے سے بچنے کی سنجیدہ کوشش نہیں کی اور بہت ساری باتیں ایسی بھی ہیں جنہیں بہت کم زیر غور لایا جاتا ہے۔ اب آزادئ اظہار رائے کا دور ہے، بہت سارے پہلوؤں پر کھلے عام بحث کی جا رہی ہے ورنہ کچھ عرصہ قبل تک عام آدمی کے ذہن میں تصور ہی یہی تھا کہ بنگالیوں نے پاکستان سے غداری کی جس کے نتیجے میں پاکستان ٹوٹا۔

اس وطن کے قیام میں لاکھوں لوگوں نے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کیا اور پھر 1971ء میں اس کو بچانے کے لیے بھی ہزاروں لوگوں نے اپنی جانیں دیں لیکن دلوں میں موجود نفرتوں کا لاوا سب کچھ جلا کر راکھ کر گیا۔ حکمرانوں کی عاقبت نااندیشی، فوج کی ہر معاملے کو بزور قوت حل کرنے کی پالیسی، جمہوری اقدار کی کھلی خلاف ورزی اور ذرائع ابلاغ کی جانب سے عوام کو حقائق سے بے خبر رکھنے کی حکمت عملی نے سب کچھ خاک میں ملا دیا.71ء کی جنگ کے دوران پاکستان کا سرکاری میڈیا "سب اچھاہے" کہ راگ الاپ رہا تھا اور ٹائیگر نیازی کے یہ بیان بھی پیش ہوتے تھے کہ "ڈھاکہ فتح کرنے کے لیے دشمن کو میری لاش پر سے گزرنا ہوگا"۔ دوسری جانب مغربی پاکستان کی عوام کو حقیقت سے بالکل بے خبر رکھا گیا. میں کچھ عرصہ قبل جماعت اسلامی پاکستان کے سابق نائب امیر، جو ڈھاکہ میں جماعت کے امیر بھی رہ چکے ہیں، خرم مراد صاحب کی خود نوشت "لمحات" پڑھ رہا تھا۔ مرحوم کیونکہ خود ڈھاکہ میں رہ چکے تھے اور اُن ایام کو اپنی نظروں سے دیکھ چکے تھے جس میں یہ عظیم سانحہ رونما ہوا اس لیے ان کی کتاب اس حوالے سے بہت اہمیت کی حامل ہے۔
ان کی کتاب "لمحات" اور دیگر چند کتب پڑھ کر میں اس نتیجے پر پہنچا ہوں کہ مشرقی پاکستان کی علیحدگی کا سب سے اہم سبب یہاں کی عسکری و سیاسی قیادت کا غیر جمہوریت پسندانہ رویہ تھا۔ اس کے علاوہ اور بھی دیگر کئی وجوہات ہیں، جن کا ذکر یہاں کروں گا۔
مشرقی پاکستان کے الگ ہونے کی چند انتہائی بنیادی وجوہات تھیں۔ ایک آبادی کے لحاظ سے وہ زیادہ بڑا علاقہ تھا جس کی وجہ سے کہ مغربی پاکستان کی نوکر شاہی اور عسکری قیادت کو یہ "خطرہ" لاحق ہو گیا کہ اگر سیاسی نظام کو جمہوری انداز میں چلنے دیا گیا تو بنگالی برسر اقتدار رہیں گے۔ اسی وجہ سے بنگال سے تعلق رکھنے والے وزیر اعظم خواجہ ناظم الدین کو  غلام محمد نے برطرف کر کے پاکستان کے سیاسی نظام میں ایسی بدعت کا آغاز کیا جس کا خمیازہ بعد میں آنے والی کئی جمہوری حکومتیں بھگتتی رہیں۔ مغربی پاکستان میں دارالحکومت کراچی میں بیٹھ کر ایسی نوکر شاہی اور عسکری قیادت، جس کا 90 فیصد مغربی پاکستان کے باشندوں پر مشتمل ہو، حکومت چلانا کوئی آسان کام نہ تھا۔ فوج اور نوکر شاہی تو کسی کی دال نہ گلنے دیتی، یہ تو خواجہ ناظم الدین جیسے شریف النفس انسان تھے، جن کو ہٹانے سے جمہوری حکومتوں کے قتل کا سلسلہ چل نکلا۔ رہی سہی کسر محمد علی بوگرہ کی حکومت کے خاتمے نے پوری کر دی جن کے دور میں دستور ساز اسمبلی ایک ایسی ترمیم منظور کرنے جا رہی تھی جس میں گورنر کے اختیارات کو کم کیا جانا تھا لیکن غلام محمد نے پہلے اسے برطرف کر دیا، یوں مطلق العنان آمریت کی مضبوط بنیاد ڈال گئے۔
دوسری وجہ یہ تھی کہ پاکستان کے یہ دونوں بازو ہزار میل کے فاصلے پر صرف اور صرف اسلام کے رشتے سے جڑے تھے۔ جب قیام پاکستان کے بعد حکمرانوں نے اسلام میں دلچسپی ہی نہ دکھائی تو پھر یہ رشتہ بے معنی تھا۔ وہاں سوشلسٹ اور سیکولر نظریات پھلتے پھولتے رہے اور انہی سے بنگلہ قوم پرستی نے بھی جنم لیا تو یہ جلتی پر تیل والا کام ہو گیا۔
تیسری اہم وجہ ہماری قیادت کا بے وجہ جذباتی پن تھا جس میں بنگالی کو اردو کے ساتھ قومی زبان کا درجہ نہ دینا تھا۔ اس بے جا اصرار کے نتیجے میں بنگالی قوم پرستوں کو عوام کے جذبات سے کھیلنے کا موقع ملا۔ "سرکاری زبان صرف اردو ہوگی" کا نعرہ تو لگا لیا گیا لیکن یہ محض جذباتی نعرہ تھا اور نتیجہ وہی ہوا کہ اردو آج تک سرکاری زبان نہ بن سکی اور بنگالی بولنے والے بھی ہم سے الگ ہو گئے۔ اس خواہ مخواہ کی کشمکش نے مغربی اور مشرقی پاکستان کے باشندوں کے درمیان نفرت کے بیج بو دیے اور زبردست انتشار پیدا ہوا جو بالآخر سقوط مشرقی پاکستان پر منتج ہوا۔
پھر ماحول ایسا تخلیق کر دیا گیا کہ جس میں مغربی پاکستان کے باشندوں کے بنگال کے باشندوں کے مقابلے میں احساس تفاخر و برتری تھا اور وہ انہیں کم تر سمجھتے تھے۔ بنگال کے باشندوں کی ذہانت، حب الوطنی، قوت اور صلاحیت کو شک کی نگاہ سے دیکھا جاتا اور انہیں دیگر قوموں کے مقابلے میں آگے بڑھنے کے مواقع نہیں دیے جاتے۔

چوتھی اہم وجہ وسائل کی تقسیم میں زبردست عدم توازن تھا اور یہ تک کہا گیا کہ "مغربی پاکستان کی سڑکوں سے پٹ سن کی خوشبو آتی ہے" لیکن اس کے باجود 25 سالوں میں مشرقی پاکستان میں جس بڑے پیمانے پر صنعتی ترقی ہوئی۔ اس لیے یہ کہنا تو بالکل درست نہیں ہوگا کہ اقتصادی لحاظ سے بنگال کا علاقہ تقسیم ہند کے بعد مزید کمزور ہو گیا البتہ صوبوں کے درمیان وسائل کی یکساں تقسیم کا مسئلہ اُس وقت بھی آج ہی کی طرح گمبھیر تھا۔
پانچویں ایک اہم وجہ، جس پر کم دھیان دیا جاتا ہے، دارالحکومت کا کراچی سے اسلام آباد منتقل کیا جانا تھی۔ کراچی پاکستان کی تمام اقوام کا شہر تھا جو حقیقتاً پاکستانیت کا مظہر بھی تھا۔ اس کے مقابلے میں جس نئے دارالحکومت کا انتخاب کیا گیا وہ فوج کے صدر دفاتر (جی ایچ کیو) کے دامن میں واقع تھا اور یوں سیاست دانوں پر واضح کر دیا گیا کہ اب حکومت فوج کی گود میں بیٹھ کر چلے گی۔ دارالحکومت کی کراچی سے اسلام آباد منتقلی نے بھی بنگالیوں کے ذہنوں پر بہت کچھ واضح کر دیا کہ ان کے اقتدار میں آنے کے جمہوری حق کو ختم کرنے کے لیے ایک اور چال چلی جا چکی ہے۔
چھٹی سب سے بڑی اور اہم وجہ 1970ء کے انتخابات کے بعد فاتح عوامی لیگ کی اقتدار میں آنے کی تمام راہیں مسدود کرنا تھی جس کی مغربی پاکستان کی فوجی و سیاسی قیادت نے مل کر بھرپور کوشش کی۔ گو کہ 1970ء کے انتخابات میں بھی شیخ مجیب الرحمٰن نے علیحدگی کا نعرہ نہیں لگایا تھا کہ بلکہ انہوں نے "چھ نکات بھی نافذ ہوں گے اور پاکستان بھی ایک رہے گا" کا بیان تک دیا۔ چاہے ان کے ارادے کچھ بھی ہوں، لیکن ان کے اس بیان سے اتنا اندازہ ضرور ہوتا ہے کہ مشرقی پاکستان کے عوام میں اس وقت بھی پاکستان مخالف جذبات اتنے زیادہ نہیں تھے، وہ مغربی پاکستان کی فوج اور افسر شاہی کے ضرورخلاف تھے اور اپنا آئینی و قانونی حق ضرور مانگتے تھے لیکن وہ وفاق پاکستان کے ہر گز خلاف نہ تھے یہی وجہ ہے تھی کہ مجیب الرحمٰن کو اس طرح کے بیانات بھی جاری کرنا پڑے ۔
25 مارچ 1971ء کو مشرقی پاکستان میں فوجی آپریشن سے قبل عوامی لیگ کی مرکزی ورکنگ کمیٹی کے اجلاس میں پاکستان سے علیحدگی کے حوالے سے بحث کے بعد بھاری اکثریت نے پاکستان کے ساتھ رہنے اور اسے برقرار کھنے پر رائے دی۔ اس میں صرف عوامی لیگ کی حامی طلبہ تنظیم چھاترو لیگ واحد تنظیم تھی جس کی مرکزی کمیٹی نے پاکستان کے حق میں رائے نہ دی۔ اس لیے یہ کہنا کہ وہ آپریشن کے آغاز سے قبل ہی علیحدگی چاہتے تھے غلط تھا۔ اوپر سے انتخابات کے بعد ذوالفقار علی بھٹو کا ہٹ دھرمی والا رویہ بھی تابوت میں آخری کیل بن گیا۔
گو کہ سقوط مشرقی پاکستان کے حوالے سے بہت کچھ لکھا گیا ہے لیکن میں خرم مراد مرحوم کی خود نوشت سے ایک اہم اقتباس یہاں پیش کرنا چاہوں گا ، جس میں انہوں نے سقوط مشرقی پاکستان سے قبل کے چند اہم واقعات کو پیش کیا ہے:
یہ سوال بار بار سامنے آتا ہے کہ "کیا مجیب الرحمن پاکستان کے لیے سنجیدہ تھے، اور کیا ان کو اقتدار دے دیا جاتا تو پاکستان ایک رہتا؟" ہمارا اصولی موقف یہ تھا کہ "چونکہ انتخابات ہو گئے ہیں، اسمبلی میں عوامی لیگ کی اکثریت ہے، اس لیے عوامی لیگ کو اقتدار منتقل کر دیا جائے۔" لیکن اس صاف اصولی موقف کے باوجود میں بھٹو صاحب کی اس بات کو بالکل بے وزن نہیں سمجھتا، جس کے مطابق اس بات کا بڑا خطرہ تھا کہ عوامی لیگ اسمبلی کے اجلاس میں آنے کے بعد پاکستان توڑنے کی قرارداد پاس کر دیتی۔ پھر اس کے بعد کسی کے بھی بس میں نہیں تھا کہ پبلک کے نمایندوں کے فیصلہ کو قانونی طور پر روک سکے۔ جبکہ یہ اسمبلی دستور ساز تھی۔
پھر یہ خوف بھی پایا جاتا تھا کہ پاکستان کو اپنے وسائل و ذرائع میں سے علاحدہ ہونے والے حصے کو اثاثہ دینا پڑتا۔ مثال کے طور پر خزانہ، اسلحہ، ہوائی جہازوں، ٹینکوں اور اثاثہ جات میں آدھے سے زیادہ حصہ ادا کرنا پڑتا کیونکہ اسمبلی کی قرارداد سے یہ ایک قانونی اور دستوری کارروائی ہوتی۔ اس کے برعکس بغاوت کے نتیجے میں علاحدگی میں یہ ذمہ داری نہ ہوتی۔ ممکن ہے کہ مغربی پاکستان کے فیصلہ ساز لوکوں کو سامنے یہ بات بھی ہو، اس لیے وہ "بے دام علاحدگی" کو اپنے حصے کےلیے "نفع بخش سودا" تصور کرتے ہوں گے۔ اگرچہ ذوالفقار علی بھٹو صاحب نے 25 مارچ کے آرمی ایکشن کے بعد کراچی جا کر بیان دیا کہ "خدا کا شکر ہے، پاکستان بچا لیا گیا"۔ آرمی ایکشن کے غلط فیصلے کے باوجود، میں بھٹو صاحب جیسے ذہین آدمی سے یہ توقع نہیں رکھتا، کہ انہوں نے یہ بیان محض آرمی ایکشن کے حوالے سے دیا ہوگا۔ یقیناً ان کے سامنے کچھ اور باتیں بھی ہوں گی۔ اگرچہ ان باتوں میں تلخی پیدا کرنے اور ہٹ دھرمی کی آگ بھڑکانے کا ایک بڑا فعال سبب وہ خود بھی تھے۔
25 مارچ 1971ء تک مجیب الرحمٰن نے یہ نہیں کہا کہ "آزاد بنگلہ دیش بننا چاہیے"۔ حالانکہ اس دوران مغربی پاکستانی فوجی حکمرانوں اور مغربی پاکستان جو بہرحال ایک سیاسی اکائی نہیں تھا، بلکہ چار صوبے تھے، اس میں سے دو بڑے صوبوں کے سیاسی قائد مسٹر بھٹو نے مشرقی پاکستانی قیادت کا پیمانہ صبر لبریز کر دیا تھا۔
سقوط مشرقی پاکستان وہ المیہ ہے جس کی سراسر ذمہ داری ہماری فوج پر عائد ہوتی ہے۔ صدیق سالک نے اپنی کتاب "میں نے ڈھاکہ ڈوبتے دیکھا" میں لکھا ہے کہ جنرل یحیی کے ایک جرنیل نے یہ الفاظ ادا کیے تھے "آپ لوگ فکر نہ کریں، ان کالے حرامیوں کو ہم خود پر حکومت نہ کرنے دیں گے"۔ لوگ بھٹو اور مجیب کو اس تقسیم کا ذمہ دار قرار دیتے ہیں حالانکہ یہ چھوٹے کردار تھے اصل اور گھناؤنا کردار فوج نے ادا کیا۔ اور 70ء کے انتخابات کے بعد جمہوریت کا گلہ گھونٹنے کا خمیازہ ہمیں اس صورت میں ہی بھگتنا تھا۔ بھارت جو پہلے ہی موقع کی تلاش میں تھا اس نے صورتحال سے پورا فائدہ اٹھایا۔ بس اتنا کہنا چاہوں گا
وقت کرتا ہے پرورش برسوں
حادثہ ایک دم نہیں ہوتا
 قدرت اللہ شہاب نے لکھا ہے کہ امریکنوں کی طرف سے سینیٹری کا سامان بطور تحفہ آیا، کیبنٹ میں بیٹھے کسی بنگالی نے اس میں سے حصہ مانگا تو مغربی پاکستان کے وزیروں نے قہقہہ مارتے ہوئے کہا

"تم لوگوں نے سینیٹری کا سامان کیا کرنا ہے؟ تمہیں تو رفع حاجت کے لئے کیلوں کا جھنڈ ہی کافی ہے" ۔
یہاں یاد پڑتا ہے کہ شہاب صاحب نے "جھنڈ" کی بجائے "کیلوں کی گاچھ" کے لفظ استعمال کئے تھے جس کی حب الوطنی کو مزید اطمینان چاہئے وہ قدرت اللہ شہاب کا "شہاب نامہ" پڑھ لے تو خاصا افاقہ ہو جائے گا۔

.
سالہا سال بنگال کا استحصال ہوتا رہا، وہ ذلیل و خوار ہوتا رہا لیکن مغربی پاکستان میں کس کو فکر تھی؟ کتنے ٹائر جلے اور کتنی ہڑتالیں ہوئیں؟ آج بھی اسلام آباد اور لاہور میں خود کش حملے ہوئے تو لوگوںکو یاد آیا کہ وزیرستان میں 2002 سے آپریشن ہو رہا ہے، گھر برباد اور بازار اجڑ گئے ہیں۔ لوگ مر رہے ہیں۔
بس چھوڑیں صاحب۔۔۔ دل نہ جلائیں اپنا بھی اور ہمارا بھی۔۔۔



 

                                                                                        





--
Posted By waheed baloch to Mujhe He Hukam E Azaan at 12/07/2011 09:00:00 AM

--
From:
[Pak-Friends] Group Member
Visit Group: http://groups.google.com/group/Karachi-786
Subscription: http://groups.google.com/group/karachi-786/subscribe
Blog: http://rehansheik.blogspot.com
===========================================================
¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'[PäK¤.¸.¤F®ï£ñD§]'*·~-.¸¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
===========================================================
All members are expected to follow these Simple Rules:
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
Be Carefull in Islamic Discussions;
Disrespect (of Ambiyaa, Sahabaa, Oliyaa, and Ulamaa) is an INSTANT BAN
Abuse of any kind (to the Group, or it's Members) shall not be tolerated
SPAM, Advertisement, and Adult messages are NOT allowed
This is not Dating / Love Group, Sending PM's to members is unethical act.
Please avoid any post linked to facebook.
Thanks

{Kantakji Group}. Add '10524' شبكة السنة النبوية وعلومها باللغة الروسية

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شبكة السنة النبوية وعلومها باللغة الروسية http://www.alssunnahnet.com/ru/Default.aspx
ЧАСТЬ 1: Ознакомление с... Жизнеописание Посланника Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) является лучшим примером высокой нравственности и является историей, достойной похвалы. Нравственные ценност

لا تنس الصلاة على نبي الرحمة والدعاء الصالح للمسلمين..

Samer Kantakji, PhD., TCA
www.kantakji.com
www.kantakji.net
http://groups.google.com/group/kantakjigroup
Email: kantakji@kantakji.com , kantakji@gmail.com
Mobile:+963 94 4273 000
Tel: +963 33 2530 772
Tel: +963 33 2518 535
SKYPE: Kantakji


--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

{Kantakji Group}. Add '10525'


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شبكة السنة النبوية وعلومها باللغة الروسية http://www.alssunnahnet.com/ru/Default.aspx
ЧАСТЬ 1: Ознакомление с... Жизнеописание Посланника Аллаха (мир ему и благословение Аллаха) является лучшим примером высокой нравственности и является историей, достойной похвалы. Нравственные ценност

لا تنس الصلاة على نبي الرحمة والدعاء الصالح للمسلمين..

Samer Kantakji, PhD., TCA
www.kantakji.com
www.kantakji.net
http://groups.google.com/group/kantakjigroup
Email: kantakji@kantakji.com , kantakji@gmail.com
Mobile:+963 94 4273 000
Tel: +963 33 2530 772
Tel: +963 33 2518 535
SKYPE: Kantakji

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

Re: {Kantakji Group}. Add '10523' طلب كتاب للحاجة اليه

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ليس لدي ما طلبت ولعل المرفق يحقق بعض الفائدة.

لا تنس الصلاة على نبي الرحمة والدعاء الصالح للمسلمين..

Samer Kantakji, PhD., TCA
www.kantakji.com
www.kantakji.net
http://groups.google.com/group/kantakjigroup
Email: kantakji@kantakji.com , kantakji@gmail.com
Mobile:+963 94 4273 000
Tel: +963 33 2530 772
Tel: +963 33 2518 535
SKYPE: Kantakji



2011/12/7 ahmed okasha <okashaah@yahoo.com>
الأخوة أعضاء المجموعة المحترمون
طلب كتاب : الحاجات الاقتصادية
اهديكم تحياتي وتقديري ، وأرجوا ممن وقف على الكتاب : الحاجات الاقتصادية في المذهب الاقتصادي الاسلامي، للطالب أحمد عواد محمد الكبيسي ، وهو رسالة ماجستير من جامعة بغداد عام 1986-1987م ، أن يدلني على طريقة الحصول عليه ، أو تزويدي بالنسخة الالكترونية من أن أمكن
ولكم جزيل الشكر والامتنان
وتفضلوا بخاص التقدير
أخوكم

Ahmed Kh Okasha,
Jabalia Town
Gaza Strip
Palestine
Tel Work 009728282
Direct 00972828
Home 0097282470405
Mobile 00972599521560
Other email
okashaah@hotmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

{Kantakji Group}. Add '10522' طلب كتاب للحاجة اليه

الأخوة أعضاء المجموعة المحترمون
طلب كتاب : الحاجات الاقتصادية
اهديكم تحياتي وتقديري ، وأرجوا ممن وقف على الكتاب : الحاجات الاقتصادية في المذهب الاقتصادي الاسلامي، للطالب أحمد عواد محمد الكبيسي ، وهو رسالة ماجستير من جامعة بغداد عام 1986-1987م ، أن يدلني على طريقة الحصول عليه ، أو تزويدي بالنسخة الالكترونية من أن أمكن
ولكم جزيل الشكر والامتنان
وتفضلوا بخاص التقدير
أخوكم

Ahmed Kh Okasha,
Jabalia Town
Gaza Strip
Palestine
Tel Work 009728282
Direct 00972828
Home 0097282470405
Mobile 00972599521560
Other email
okashaah@hotmail.com

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.

[karachi-Friends] "AJEEB HAI NA"


"Ek roti nahi de saka koi us masoom bachhe ko,

 Lekin who tasveer lakhon mein bik gayi, 
Jisme bhook se bachhay nidhal hain…" 

--
Be Carefull in Islamic Discussions;
Disrespect (of Ambiyaa, Sahabaa, Oliyaa, and Ulamaa) is an INSTANT BAN
Abuse of any kind (to the Group, or it's Members) shall not be tolerated
SPAM, Advertisement, and Adult messages are NOT allowed
This is not Dating / Love Group, Sending PM's to members will be an illegal act.
 
 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "Karachi-Friends" group.
To post to this group, send email to karachi-Friends@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
karachi-Friends+unsubscribe@googlegroups.com

[PF:167668] شہادت امام حسین


-









--
Issi liye tou Allama Iqbal fermatey hein

Amal Sey banti hai Zingii jannat bhi jahanum bhii
yeh khakii apni fitret main nah noori hai nah narii hai


--
From:
[Pak-Friends] Group Member
Visit Group: http://groups.google.com/group/Karachi-786
Subscription: http://groups.google.com/group/karachi-786/subscribe
Blog: http://rehansheik.blogspot.com
===========================================================
¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'[PäK¤.¸.¤F®ï£ñD§]'*·~-.¸¸,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
===========================================================
All members are expected to follow these Simple Rules:
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---
Be Carefull in Islamic Discussions;
Disrespect (of Ambiyaa, Sahabaa, Oliyaa, and Ulamaa) is an INSTANT BAN
Abuse of any kind (to the Group, or it's Members) shall not be tolerated
SPAM, Advertisement, and Adult messages are NOT allowed
This is not Dating / Love Group, Sending PM's to members is unethical act.
Please avoid any post linked to facebook.
Thanks

Re: {Kantakji Group}. Add '10521' استفسار عن تكنولوجيا إدارة الأعمال

السلام عليكم ،
كل الشكر والتقدير للدكتور سامر قنطقجي على هذه الإفادة الأكثر من
رائعة ،
شكراً لك دكتور على إعطائك هذه المعلومات على الرغم من وقتك الضيق ، جعله
الله تبارك وتعالى في ميزان أعمالكم
وكل الشكر للأخوة والأخوات الأعزاء أعضاء هذه المجموعة
وفقكم الله لما هو خير


On Dec 5, 11:38 pm, "Dr. Samer Kantakji" <kanta...@gmail.com> wrote:
> بسم الله الرحمن الرحيم
> السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
>
> الاختصاص ليس جديدا.. وهناك من يتعامل به تحت أسماء أخرى أما الجامعة
> الافتراضية السورية فتدرسه تحت نفس العنوان BIT منذ سنين عديدة.
> وبوصفي اقتصاديا وقد عملت مبرمجا وبلغات عدة إضافة لتحليل النظم لسنوات
> طويلةجدا فإن هذا الاختصاص قد جمع بين علوم الإدارة وعلوم الكمبيوتر. فالأتمتة
> (أو جعل الأعمال تتم بصورة آلية) تجد أفضل تطبيقاتها في المؤسسات وإدارتها.
>
> فالمحاسبة لم يعد يمكن تصورها دون أتمتة.. وقد نشأ ما يعرف بأنظمة المعلومات
> المحاسبية أو AIS.
> والإدارة صار لها أنطمة معلومات إدارية MIS.
> وكذلك إدارة الموارد البشرية HRIS.
>
> ثم إن إدارة الإنتاج وأتمتة المشتريات والمخازن والصيانة (راجع كتابي ترشيد
> عمليات الصيانة بالأساليب
> الكمية<http://www.kantakji.com/fiqh/Files/Manage/Maintenence.pdf>)
> وبذلك تطورت علوم اللوجستيات بشكل كبير وناجح وأدى ذلك لتقديم خدمات جليلة
> للناس.
>
> كما أن الحكومات الالكترونية هي أحد نتاجات تلك التطبيقات الذكية الناجمة عن
> تزاوج التقنية بالإدارة. وقد تطورت خدماتها كثيرا لتشمل النقود الالكترونية
> وجوازات السفر والهويات الالكترونية بل صار إضافة حرف e رمزا لا يمكن تجاهله.
>
> حتى الدراسة صارت لها تطبيقاتها وبرامجها وكذلك الامتحانات وكل شؤون التعليم.
>
> لقد صار لكل ما يمكن تصوره في علوم الرياضيات والإدارة والإحصاء وبحوث
> العمليات نماذج معلوماتية وبذلك عرفت النمذجة modeling التي أضافت ذكاءا
> اصطناعيا لمؤسسات الأعمال.
>
> ثم جاء تطور الاتصالات وتطبيقاتها الذكية عبر النت والجوال وما شابه لتضيف
> تحكما عن بعد بما يفوق تصوره من سنوات.
> أما تطبيقات المصارف وأنظمتها وغيرها من المؤسسات المالية فلا يمكن لها أن
> تتابع مسيرتها بدون قواعد بيانات ضخمة وسرية محكمة. وكذلك عمليات المقاصة
> العالمية.. والحوالات.. وتبادل المستندا.. الخ. كما تطورت إدارة السرية وتطورت
> برامجها وأجهزتها بشكل سريع ومتين لتكون حلا داعما لجميع التطبيقات المذكورة.
>
> إن تطور علوم الكمبيوتر بتجهيزاته وبرمجياته صار الركن الأساسي من البنية
> التحتية لأي مؤسسة أعمال مهما كان تصنيفها.
>
> إن أهم ما يمكن ذكره كفائدة لهذا العلم هو توسع الأعمال في بقاع شتى وإدارتها
> بإحكام ودقة عالية الجودة، وهذا قد أضاف بعدا جديدا للعالم الحالي ميزه عما
> سبقه.
> ولعلي أضيف شيئا وهو أن ربيع الثورات الأخيرة والتي هي جزء من إدارة التغيير
> إنما كانت بداياتها ووسيلتها الرئيسة باستخدام التكنولوجيا وإدارة أدواتها
> بنجاح.
>
> لا تنس الصلاة على نبي الرحمة والدعاء الصالح للمسلمين..
>
> *Samer Kantakji, PhD., TCA*www.kantakji.comwww.kantakji.nethttp://groups.google.com/group/kantakjigroup
> Email: kanta...@kantakji.com , kanta...@gmail.com
> Mobile:+963 94 4273 000
> Tel: +963 33 2530 772
> Tel: +963 33 2518 535
> SKYPE: Kantakji
>
> 2011/12/5 مهند أبورنة <muhannad1...@gmail.com>
>
>
>
> > السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :
> > الأخوة والأخوات الكرام :
> > أفكر حالياً بدراسة اختصاص جديد نوعاً ما باسم ( اختصاص إدارة الأعمال )
> > Business Information Technology
> > حيث سأقوم بمشيئة الله بالدراسة مع جامعة بريطانية شهيرة ، ولكن ما أثارني
> > فعلاً هو افتقار بلداننا وجامعاتنا عموماً عن هذا الاختصاص ، حيث كنت شخصياً
> > على عدم معرفة بهذا الاختصاص ولم أحصل على أي معلومة حول هذا الاختصاص من
> > المصادر العربية لافتقارنا به ،
> > فيرجى من الأخوة والأخوات الأكارم ممن لديهم اي اطلاع بهذا الشأن إطلاعي عليه
> > سواء من معلوماته الشخصية أو من بعض المصادر أو المواقع باللغتين العربية
> > والإنكليزية ، وعن إمكانية التعمق بهذا المجال ومجال العمل به ،
>
> > يرجى منكم إفادتنا بأي معلومة بهذا الشأن ولكم جزيل الشكر
>
> > وجزاكم الله خيراً
> > والسلام عليكم
> > أخوكم مهند
>
> > --
> > You received this message because you are subscribed to the Google Groups
> > "Kantakji Group" group.
> > To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
> > To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان
> > التالي رسالة فارغة, send email to
> > kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
> > For more options, visit this group at
> >http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
> > سياسة النشر في المجموعة:
> > ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد
> > الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على
> > مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه
> > باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة
> > المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة،
> > والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل
> > المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة
> > المجموعة بالضرورة.- Hide quoted text -
>
> - Show quoted text -

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Kantakji Group" group.
To post to this group, send email to kantakjigroup@googlegroups.com
To unsubscribe from this group لفك الاشتراك من المجموعة أرسل للعنوان التالي رسالة فارغة, send email to kantakjigroup+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/kantakjigroup?hl=en
سياسة النشر في المجموعة:
ترك ما عارض أهل السنة والجماعة... الاكتفاء بأمور ذات علاقة بالاقتصاد الإسلامي وعلومه ولو بالشيء البسيط، ويستثنى من هذا مايتعلق بالشأن العام على مستوى الأمة كحدث غزة مثلا... عدم ذكر ما يتعلق بشخص طبيعي أو اعتباري بعينه باستثناء الأمر العام الذي يهم عامة المسلمين... تمرير بعض الأشياء الخفيفة المسلية ضمن قواعد الأدب وخاصة منها التي تأتي من أعضاء لا يشاركون عادة، والقصد من ذلك تشجيعهم على التفاعل الإيجابي... ترك المديح الشخصي...إن كل المقالات والآراء المنشورة تُعبر عن رأي أصحابها، ولا تعبّر عن رأي إدارة المجموعة بالضرورة.