Sunday 16 October 2011

[karachi-Friends] (1): براکات محمد صلی اللہ علیہ وسلم



۔ حضرت سہل بن رافع دو صاع کھجوریں بطور زکوٰۃ اور اپنی لڑکی عُمیرہ کو لے کر رسول اللہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلمکی خدمت بابرکت میں حاضر ہوئے اور عرض کیا کہ آپ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم میرے حق میں اور میری لڑکی کے حق میں دُعائے خیر فرمائیں۔ اس لڑکی کے سر پر اپنا مبارک ہاتھ پھیر دیں۔ عمیرہ کا قول ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے اپنا مبارک مجھ پر رکھا، میں خدا کی قسم کھاتی ہوں کہ رسول اللہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم کے مبارک ہاتھ کی ٹھنڈک بعد میں میرے کلیجے پر رہی۔

16۔ حضرت سائب بن یزید کا آزاد کردہ غلام عطاء بیان کرتا ہے کہ میں نے حضرت سائب کو دیکھا کہ ان کی داڑھی کے بال سفید تھے، مگر سر کے بال سیاہ تھے۔ میں نے پوچھا آقا ! آپ کے سر کے بال سفید کیوں نہیں ہوتے ؟ انہوں نے جواب دیا کہ ایک روز میں لڑکوں کے ساتھ کھیل رہا تھا حضورِ اکرم صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے لڑکوں کو سلام کیا، ان میں سے میں نے سلام کا جواب دیا۔ آپ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے مجھے بلایا اور اپنا مبارک ہاتھ میرے سر پر رکھ کر فرمایا "اللہ تجھ میں برکت دے" پس حضور تاجدار مدینہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم کے دستِ مبارک کی جگہ پر سفید بال کبھی نہ آئیں گے۔

17۔ تاجدار انبیاء میٹھے میٹھے مصطفٰی صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے حضرت خدیمہ بن عاصم عقلی کے چہرے پر اپنا دستِ مبارک پھیرا۔ ان کے چہرے پر بڑھاپے کے آثار نمودار نہ ہوئے یہاں تک کہ وفات پائی۔

18۔ حضرت عبادہ بن سعد بن عثمان زرقی کے سر پر تاجدار کون و مکاں طبیب دو جہاں صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے اپنا دستِ مبارک پھیرا اور دُعاء فرمائی۔ انہوں نے اسی سال کی عُمر میں وفات پائی اور کوئی بال سفید نہ ہوا۔

19۔ حضرت بشر (یا بشیر) بن عقربہ جہنی کا بیان ہے کہ میرے والد مجھ کو رسول اللہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم کی خدمت اقدس میں لے گئے۔ حضور تاجدار صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے پوچھا کہ یہ کون ہیں ؟ انہوں نے کہا کہ یہ میرا بیٹا بحیر ہے۔ حضور صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے مجھ سے فرمایا کہ نزدیک آؤ، میں آپ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلمکے دائیں ہاتھ بیٹھ گیا۔ آپ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے میرے سر پر اپنا دستِ مبارک پھیرا اور مجھ سے پوچھا کہ تمہارا نام کیا ہے ؟ میں نے عرض کی کہ یارسول اللہصلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم میرا نام بحیر ہے۔ حضور نبی کریمصلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا، نہیں تمہارا نام بشیر ہے، میری زبان میں لکنت تھی آپ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے میرے منہ میں اپنا لعاب دہن ڈال دیا۔ لکنت جاتی رہی، میرے سر کے تمام بال سفید ہو گئے، مگر جن بالوں پر حضور صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم کا دستِ مبارک پھیرا تھا وہ سیاہ ہی رہے۔

20۔ حضرت محمد بن انس بن فضالہ انصاری اوسی ذکر کرتے ہیں کہ جب رسول اللہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم مدینے میں تشریف لائے تو میں دو ہفتے کا تھا۔ مجھے حضور صلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم کی خدمت اقدس میں لے گئے، آپصلی اللہ تعالٰی علیہ وآلہ وسلم نے میرے سر پر دستِ مبارک پھیرا، دُعائے برکت فرمائی اور ارشاد فرمایا کہ اس کا نام میرے نام پر رکھو مگر میری کُنیت نہ رکھو۔ ان کے صاحبزادے یونس کا قول ہے کہ میرے والد بوڑھے ہو گئے، ان کے تمام بال سفید ہوگئے مگر سر کے بال جن پر دستِ مبارک پھیرا تھا سفید نہ ہوئے۔




--
***Asif Rao***
**Sargodha**

--
Be Carefull in Islamic Discussions;
Disrespect (of Ambiyaa, Sahabaa, Oliyaa, and Ulamaa) is an INSTANT BAN
Abuse of any kind (to the Group, or it's Members) shall not be tolerated
SPAM, Advertisement, and Adult messages are NOT allowed
This is not Dating / Love Group, Sending PM's to members will be an illegal act.
 
 
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "Karachi-Friends" group.
To post to this group, send email to karachi-Friends@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
karachi-Friends+unsubscribe@googlegroups.com

No comments:

Post a Comment